denko
Aliexpress, Makijaż, Pielęgnacja, Pielęgnacja koreańska

Denko #3 ­čŚĹ´ŞĆ

Po wakacjach przyszed┼é czas na porz─ůdki, a to oznacza Akcj─Ö Denko. W lipcu i sierpniu stara┼éam si─Ö skupi─ç bardziej na zu┼╝ywaniu zapas├│w, ni┼╝ na zakupie nowych produkt├│w…cz─Ö┼Ťciowo si─Ö uda┼éo ­čśŤ W koszu znalaz┼éo si─Ö kilka bubli i kilka bardzo fajnych produkt├│w, kt├│re b─Öd─ů wraca┼éy na moje p├│┼éki. Dla u┼éatwienia produkty posegregowa┼éam w kilka grup. Zapraszam do lektury ­čśÇ

Produkty do włosów:

Precious Argan Od┼╝ywka do w┼éos├│w– m├│j osobisty bubelek. Opr├│cz cudnego zapachu wkurza┼éo mnie w niej absolutnie wszystko. Od┼╝ywka ma lej─ůc─ů konsystencj─Ö, jest niewydajna i dodatkowo absolutnie nic nie robi. Nie polecam

L’oreal Elseve Szampon Wzmacniaj─ůcy– ca┼ékiem fajna propozycja do codziennego mycia. Domywa┼é w┼éosy i ich nie przesusza┼é.

Schwarzkopf Taft Anti- Frizz Finishing- Lakier do W┼éos├│w- nie polubili┼Ťmy si─Ö z tym gagatkiem. Strasznie skleja┼é mi w┼éosy i nie dawa┼é si─Ö wyczesywa─ç. Je┼Ťli niechc─ůcy u┼╝y┼éam go zbyt du┼╝o, to wygl─ůda┼éam jak zmok┼éa kura

Avon Advance Techniques – serum do w┼éos├│w pe┼éne od┼╝ywienie- fajne serum na ko┼äc├│wki. U┼éatwia rozczesywanie w┼éos├│w, ┼éadnie wyg┼éadza ko┼äc├│wki. Nie nale┼╝y u┼╝ywa─ç go powy┼╝ej uszu, bo serwuje efekt t┼éustych w┼éos├│w. Zu┼╝y┼éam ju┼╝ kilka opakowa─ç i ci─ůgle do niego wracam.

Bania Agafia Mydło Cedrowe- pisałam o nim tutaj- klik. Dalej się lubimy, ale dalej też pozostaje na drugim miejscu po mydle czarnym

Produkty do ciała i twarzy:

Trzy zio┼éa szampon i ┼╝el dla m─Ö┼╝czyzn– sama jestem zdziwiona, ┼╝e to napisz─Ö, ale ca┼ékiem ok produkt. Kosztowa┼é mnie na promocji ok. 3,50z┼é i m├│j P├│┼é nie marudzi┼é przy jego u┼╝ywaniu, a to ju┼╝ co┼Ť ­čśŤ

Bia┼éy Jele┼ä- ┼╗el do higieny intymnej chaber b┼éawatek– tak jak ┼╝el z kory d─Öbu- klik– bardzo go lubi─Ö i regularnie go┼Ťci na mojej p├│┼éce. Na wyjazdach z powodzeniem zast─ůpi te┼╝ ┼╝el do mycia twarzy, czy nawet ca┼éego cia┼éa.

Avon Sensen Power Fresh- Yuzu&Musk- bardzo od┼Ťwie┼╝aj─ůcy ┼╝el. Ma do┼Ť─ç typowy m─Öski zapach, ale nie pachnie kioskowo. Sama czasami lubi┼éam go podkrada─ç.

Green Pharmacy- ┼╝el pod prysznic olej arganowy i figi– jeden z lepszych zapach├│w tej marki. Nie jest za s┼éodki ani dusz─ůcy (w przeciwie┼ästwie do r├│┼╝y). Dobrze myje, jest wydajny. Polecam osobom lubi─ůcym delikatne zapachy.

Yope- kwiat lipy- przela┼éam go do butelki po innym ┼╝elu Yope. O lipie pisa┼éam tutaj- klik. Musz─Ö┬á szczerze przyzna─ç, ┼╝e po po┼éowie butelki zacz─ů┼é mnie m─Öczy─ç lekko dusz─ůcy zapach produktu. Dodatkowo zapowietrza┼éa mi si─Ö pompka, przez co u┼╝ywanie go nie nale┼╝a┼éo do przyjemnych. Z tego te┼╝ powodu wyl─ůdowa┼é w innej butelce. Nuty zapachowe ┼╝elu i ma┼éa wydajno┼Ť─ç dyskwalifikuj─ů go u mnie.

Nivea- Black&White Invisible clear– antyperspirant- ca┼ékiem niez┼éy produkt. Dawa┼é rad─Ö z brzydkimi zapachami, sam nie pachnia┼é jako┼Ť nadzwyczajnie i nie t┼éumi┼é u┼╝ywanych perfum. Faktycznie nie zauwa┼╝y┼éam na bia┼éych ubraniach ┼╝├│┼étych ┼Ťlad├│w wi─Öc chyba dzia┼éa.

Avon On Duty Max protection 6 antyperspirant- chyba najporz─ůdniejszy antyperspirant z Avonu. Do tego stopnia daje rade, ┼╝e zamawiam go dla siebie i dla mojego P├│┼é. Dobra rekomendacja? ­čśŤ

Avon Skin So Soft krem do depilacji pod prysznic- super produkt i mój ulubiony depilator w kremie. Bardzo szybko i ładnie pozbywa się włosków. Jest łagodny dla skóry. Szczególnie doceniłam go po ostatniej wtopie z depilatorem z Bielendy, który nie zrobił moim włoskom absolutnie nic.

Avon Care- Intensive Body Lotion- wiem, wiem, kupiłam lotion, czyli produkt o lekkiej konsystencji. Ta jednak była tak lekka, że nie robiła mi nic. Nie lubiłam się z nim, więc przeterminowany leci do kosza.

CleanHands- Ochronny krem do r─ůk 2w1– to cu┼Ť mia┼éo tak cieniutk─ů konsystencj─Ö, ┼╝e w zasadzie nie robi┼éo nic. Wi─Öcej, mam wra┼╝enie, ┼╝e wysusza┼éo mi sk├│r─Ö. Dziwny produkt, nie wr├│c─Ö do niego.

Avon True Nutra Effects- lekki olejek myj─ůcy- pisa┼éam o nim tutaj- klik. Fajny produkt, dalej si─Ö lubimy, mam w zapasie kolejne butelki.

Ziaja- ziajka ┼╝el do mycia cia┼éa i w┼éos├│w dla dzieci– u┼╝ywam go z moim P├│l (g┼é├│wnie on) do mycia twarzy pod prysznicem. Jest wydajny, ma nieinwazyjny zapach, dobrze myje i nie wysusza. Czego chcie─ç wi─Öcej?

Sensodyne Fluoride– je┼Ťli kto┼Ť zmaga si─Ö z nadwra┼╝liwo┼Ťci─ů z─Öb├│w, a jednocze┼Ťnie poszukuje pasty, kt├│ra jest baaardzo mi─Ötowa, to powinien zainteresowa─ç si─Ö w┼éa┼Ťnie t─ů. Bardzo fajny produkt, kupiony przez zwyk┼éy przypadek. B─Ödzie moim cz─Östym go┼Ťciem.

Maski w płachcie:

Cony- Koenzym Q10- Maska wzmacniaj─ůca- przeci─Ötniak, ani nie wzmocni┼éa, ani zbytnio nie nawil┼╝y┼éa. Pozostawi┼éa sk├│r─Ö nieprzyjemnie lepk─ů. Nie wr├│ci do mnie.

Mizon- Enjoy Vital-Up Time– jestem na tak. Bardzo przyjemna maska. Dawa┼éa uczucie ┼éagodzenia i nawil┼╝enia. Uelastycznienia nie zauwa┼╝y┼éam. Nie musia┼éam po niej u┼╝ywa─ç kremu do twarzy.

Duft&Doft Salmon Vgene Dydro Active Mask- o niej pisa┼éam ju┼╝ tutaj- klik. Lubimy si─Ö i pewnie przy okazji jakiej┼Ť wi─Ökszej promocji zrobi─Ö jej zapasy.

Medihmaeal ADE maski z Cacao i i Kiwi-Apple- bardzo przyjemne w u┼╝ytkowaniu maski, cho─ç w kakaowej przeszkadza┼é mi troch─Ö zapach. Nawil┼╝a┼éy. Zostawi┼éy lekko klej─ůc─ů warstw─Ö.

Maska z Biedronki Mangostan- poprawna, ale nie urywaj─ůca niczego. Przeszkadza┼é mi troch─Ö jej s┼éodki zapach. Zostawi┼éa lepk─ů warstw─Ö na twarzy. Rano nie by┼éo ju┼╝ czu─ç ┼╝eby zrobi┼éa cokolwiek.

Mleczna maska z aliexpresu- o dziwo całkiem przyjemna. Miała delikatny miodowo-mleczny zapach, fajnie nawilżyła. Nie podrażniła

Oliwkowa, aloesowa i z granatu maseczka z aliexpresu- w zasadzie nic szczeg├│lnego nie mog─Ö o niej powiedzie─ç, jakiej┼Ť szalonej zmiany na mojej twarzy nie zrobi┼éa, krzywdy te┼╝ nie

Pr├│bki:

Madara City CC– m├│j zachciewajek. Jedna pr├│bka wystarczy┼éa mi na kilka u┼╝y─ç i pozwoli┼éa mi si─Ö zakocha─ç w tym produkcie. Na pewno kupi─Ö pe┼énowymiarowy produkt. Wiem nawet kiedy- 18 wrze┼Ťnia b─Ödzie promocja -40% na stronie MadaryÔÇŽju┼╝ zrobi┼éam wishlist─Ö ­čśÇ

Madara Deep Moisture Gel Day Oily Skin– oj tu mi┼éo┼Ťci nie by┼éo. Pomimo przeznaczenia dla sk├│ry t┼éustej, ┼Ťwieci┼éam si─Ö po nim niezmiernie. Zostawia┼é te┼╝ paskudn─ů lepk─ů warstw─Ö na sk├│rze i podczas jego u┼╝ywania pojawi┼éo mi si─Ö kilka stan├│w zapalnych, kt├│re przypisuj─Ö jego dzia┼éaniu.

Mokosh- Wyg┼éadzajacy Krem do Twarzy Figa– ze zdziwieniem przyznaj─Ö, ┼╝e si─Ö polubili┼Ťmy. Pomimo mocno tre┼Ťciwej konsystencji ┼éadnie si─Ö wch┼éania┼é, przyjemnie pachnia┼é i dobrze nawil┼╝a┼é mi sk├│r─Ö. My┼Ťl─Ö, ┼╝e w ko┼äcu skusz─Ö si─Ö na pe┼énowymiarowy produkt.

R├│┼╝ne:

E-naturalne pl- Hydrolat z zielonej herbaty– bardzo fajny i ekonomiczny hydrolat. Stosowa┼éam go do samorobionych masek w p┼éachcie i do mieszania glinek. Przy uzupe┼énianiu zapas├│w na pewno do niego wr├│c─Ö

Gliceryna-┬á kupiona w aptece- wiele os├│b ma awersj─Ö do gliceryny, ale mi osobi┼Ťcie ona nie przeszkadza. Co wi─Öcej stosowana grubsz─ů warstw─ů na sk├│r─Ö d┼éoni pozwoli┼éa mi zapanowa─ç nad przesuszeniem w okresie zimowym. Aktualnie g┼é├│wnie s┼éu┼╝y mi do rozrabiania gumy ksantanowej do serum z witamin─ů C.

Marion- Zabieg Laminowania W┼éos├│w- to jest dziwny produkt. W pakiecie mamy dwie saszetki po 10ml i foliowy czepek. Zabieg ma nam zapewni─ç g┼éadkie i l┼Ťni─ůce w┼éosy i faktycznie tak jest, aleÔÇŽ No w┼éa┼Ťnie, jest ale. Jest to zabieg kr├│tkotrwa┼éy- do nast─Öpnego mycia. Nie jest por├│wnywalny z keratynowym prostowaniem w┼éos├│w. Dla osoby takiej jak ja- myj─ůcej w┼éosy codziennie- jest wart uwagi od wielkiego dzwonu, tylko na specjalne okazje.

Isana Young- plasterki na wypryski– kolejna zu┼╝yta saszetka. Dalej si─Ö lubimy i wszystkim je serdecznie polecam. Mam ci─ůgle w zapasie.

Rimmel Wonder’fully Real tusz do rz─Ös- m├│j aktualny faworyt. Dla osoby posiadaj─ůcej rz─Ösy ┼Ťredniej d┼éugo┼Ťci, ┼Ťrednio grube i ┼Ťrednio odkr─Öcone by┼é idealny. ┼üadnie pogrubia┼é i wyd┼éu┼╝a┼é rz─Ösy, nie grudkowa┼é si─Ö, do ko┼äca te┼╝ si─Ö nie kruszy┼é. Na pewno do niego wr├│c─Ö.

I to tyle z mojej strony. Do poczytania nast─Öpnym razem

Mo┼╝e Ci si─Ö r├│wnie┼╝ spodoba─ç....

6
Dodaj komentarz

avatar
4 Comment threads
2 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
BardziejmiloCosmeticosmosBeaNiebieska NiezapominajkaRebellious Anne Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Rebellious Anne
Go┼Ť─ç

o kurcze! spore to denko! ­čśÇ

Niebieska Niezapominajka
Go┼Ť─ç

Du┼╝e denko ­čÖé
U┼╝ywa┼éam kiedy┼Ť szampon├│w Elseve. Zainteresowa┼éy mnie maseczki.

Cosmeticosmos
Go┼Ť─ç

Znam jedynie niekt├│re maski w p┼éachcie, inne mam jeszcze w zapasach ­čÖé

Bardziejmilo
Go┼Ť─ç

Troch─Ö tego zu┼╝y┼éa┼Ť ­čÖé Kilka produkt├│w znam ­čÖé